hejhej!

hejhej jag har precis vaknat! vad gör ni då? jag kollar på film o bloggar. idag så ska jag va ute i solen o jobba på min sol bränna!!!hehe.  tack för alla söta kommentarer  man blir värkligen på *toppen* humör!!!!! nu ska jag nog gå och hoppa studs matta! sen  ska jag bara sola det ska bli ass skönt! jag ska ha en  veckans blogg tävling så jag undrar vilka ni vill vill ska vara med så den som får fläst röster vinner. gör såhär: gå in på kommentarer skriv en blogg du tycker är bra sen skriver du jag röstar på t ex " jag röstar på sen skriver du adressen !" om du skriver din adress där uppe där det står e-mail så kommer du åckså vara med i tävlingen!!! man får rösta hur mång gånger som hälst!!!

bilder på mig:



kramisar!

Alla söta kommentarer
Postat av: Filippa

Jag nominerar www.filiflippan.blogg.se



Kramizar!

Follow emmyclothes 2009-05-02 @ 09:33:40
URL: http://badfiorna.blogg.se/
Postat av: Leia

Okej, är det bra?



Jag gör mig iordning, ska åka till morfar en sväng.



Kramar

Follow emmyclothes 2009-05-02 @ 11:47:09
URL: http://onlyforever.blogg.se/

alla söta kommentarer!:

Vad kan en sån som du heta?:
Ska du kika in igen?

din e-mail<33 (Bara jag kan se den):

vad heter din blogg?:

vad var det du skulle säga?:

Trackback
RSS 2.0