hejhej!

hejhej! nu har jag precis vaknat så nu ska jag beretta vilka som van min lilla tävling! det var www.sommarungarna.blogg.se o www.filiflippan.blogg.se jaa, dom här vinnarna kommer att få en lenk till sin blogg på min blogg! så nu ska jag skapa lite länkar och lägga ut lite bilder!nu så är jag jättew tröt men kaninte somna om!
 
Här är jag när jag gör en hand volt!!!
om ni har sett en liknande bild på Bad fiorna så är det så att badfiorna är min o  min syrras gemensamma blogg så derför kan bilderna på personerna vara ganska lika varandra!

den bloggen heter www.badfiorna.blogg.se så kika gärna in på den om ni har lust!!!



kramizar!

Emmsey!

Alla söta kommentarer
Postat av: niki

fin bild i headern

Follow emmyclothes 2009-05-03 @ 10:02:05
URL: http://niczue.blogg.se/
Postat av: niki

fin bild i headern

Follow emmyclothes 2009-05-03 @ 10:02:08
URL: http://niczue.blogg.se/

alla söta kommentarer!:

Vad kan en sån som du heta?:
Ska du kika in igen?

din e-mail<33 (Bara jag kan se den):

vad heter din blogg?:

vad var det du skulle säga?:

Trackback
RSS 2.0