tja alla!

tja alla jag har varit på stan! har köpt en penna=). jag har ätit på Engeln jag åt ficatcha! nu ska jag snart till selmas.
jag har på mig mina geans från gens and more! och ett av syrrans skerp, min nya rosa tröja och hals bandet jag fick av dig ina! vi ska ha gette kul sen ska jag titta på robinson sen ska jag titta lite på film sen ska jag sova!

på väg till selmas:
jag ina syrran o almis gick hela vägen i arm krok! sen kom vi äntligen fram!
okej sen var det på selmas:
jag åt club sandwich och drack fanta!


hemma:
såg på ribinson och sen såg vi på film sen sov vi zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!





emmy!

Alla söta kommentarer

alla söta kommentarer!:

Vad kan en sån som du heta?:
Ska du kika in igen?

din e-mail<33 (Bara jag kan se den):

vad heter din blogg?:

vad var det du skulle säga?:

Trackback
RSS 2.0