Anoooooooooooorlunda jag!!!!!!!

Hej det e jag E

jag har rätt anooooooooooooooooorlunda kläd stil!!!

kolla på dom här T-shirtarna!!!
vist är den söt!!
litet men sött monster på!!!! <333
och den här då är den inte för söööööööööööööööööt!!!!!!!!!!!!!!!!
modellen var söt okcså!

och tunikor är jag förälskade i!


snygg va!!
i love den!
o den här då!!!  är kanske lite fin men den är snygg!=)

den här är vel föööööööööööööööööööööör söt!! ååååååååååååå i love it!! =)

den här är vel fööööööööööööööööööööör snygg!!
supper söt klänning!!!!!!!!!!!!!!

 och den här är såå cool lite gameldags och modärn på samma gång!!!!


och skor är en av dom viktigaste assesoarerna!!


liten och snygg sko!!


snygg, söt och cool!!! =)

 små söta skor med vit randigt mönster!!

snygga AIK-skor!! hehe!!

den kanske inte man kan ha på sig men den var snygg!!

den här var sååå snygg!!!



Låt mig präsentera ........ (trumm virvel!)...... handväskornas rike!!!

snygga! den blå var min favvis!!
supper snygg och supper coll!!
dom här var snygga !!!!!!!!! den gröna e min favvis!!

denhär  e sååå söööööööt!!!


och nesta är.........(trumm-virrvel.......) ................... jeans!


söta snygga och höga jeans!


i love klänningar här kommer några favvisar!!


den här var fin!   men litte läbbigt med dubbel gångare!! hihi!!=S




supper söt, supper snygg och supper cool!!!!!!!!!!!


suuuuuuuuuuuuper söööt!!!!!!!!!


åååå vad den är fin min faavvis!!

 söta kjolar!!!

suuuuper duuuuuuuuuuuuuuper sööööt!!!



supper söt supper kjol!!! =p



söt, rosa,cool o snygg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


kram emmy!!!!!!


Alla söta kommentarer
Postat av: monstret!

snygga!!

jag skulle vilja ha sånna!!!!!!!!!!!!!



puss!

Follow emmyclothes 2009-02-12 @ 09:31:08
Postat av: meeeeeeeeeee

jag älskar din blogg går typ in på den vaje dag!!!!!!!!!!!!

Follow emmyclothes 2009-02-12 @ 09:31:53
Postat av: lilla jag

ååååå vad snygga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Follow emmyclothes 2009-02-12 @ 09:32:32
Postat av: jag

har du såååååå snygga kläder du och nattis värkar snälla!!!!!!!!!!

Follow emmyclothes 2009-02-12 @ 09:33:31
Postat av: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hejhej du har sååååååå söt blogg älskar den!!!!!!!!!

Follow emmyclothes 2009-02-12 @ 09:34:09
Postat av: coolingen

hejhej vad ska du göra på alla hjärtans dag!?

Follow emmyclothes 2009-02-12 @ 09:34:54
Postat av: Nailaholic

fina :)

Follow emmyclothes 2009-02-12 @ 18:34:50
URL: http://manikyr.blogg.se/
Postat av: Emilia Eriksson

Snyggt!

Follow emmyclothes 2009-02-13 @ 06:42:51
URL: http://coolaemilia.blogg.se/

alla söta kommentarer!:

Vad kan en sån som du heta?:
Ska du kika in igen?

din e-mail<33 (Bara jag kan se den):

vad heter din blogg?:

vad var det du skulle säga?:

Trackback
RSS 2.0