varför kan man inte säga som man tycker! det tänker jag alltid på!!!!!!!!

varför kan man inte säga som man tycker! det tänker jag alltid på!!!!!!!!
ja varför det kan man fråga sig!
här är en lista om skälv känsla!

utseende
(X) JAG HAR SAGT ATT DU HAR STOR NÄSA!
(X) jag har sagt att utseendet kvittar men dan efter sagt att jag är ful!
(X)jag tycker att jag e perfekt som jag är!
( ) jag säger till mig själv att jag ser dum ut varje dag innan skolan!
svar:3

kompisar!
(X) mina kommpisar har sagt att jag är bra som jag är!
( ) jag brukar härma mina kommpisar för att jag e osäker!
(X) jag har somnat hos en kommpis och tyckt det var pinsamt!

svar:2

kram emmsey!
p.s skriv gärna av min lista om du vill! p.s2 lämna en kommentar!

Alla söta kommentarer
Postat av: Jells

SV: Mm håller med.

Föresten, fin blogg.

Follow emmyclothes 2009-04-26 @ 15:36:23
URL: http://jellss.blogg.se/
Postat av: Emelie

Håller med, man borde kunna säga vad man tycker och vara helt ärlig, men ibland passar det inte in :/



Sv: tack så mycket, hoppas du får en kanoners söndag ^^



Tack :) Blev helt kär i dom :D

Follow emmyclothes 2009-04-26 @ 16:35:14
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/

alla söta kommentarer!:

Vad kan en sån som du heta?:
Ska du kika in igen?

din e-mail<33 (Bara jag kan se den):

vad heter din blogg?:

vad var det du skulle säga?:

Trackback
RSS 2.0