min fredag!

hej!
idag har typ varit en vanlig dag komm till skolan med bussen och när jag komm så började Rahma skrika mitt namn (igen!)! så pinsamt och värst av allt var att ett gäng av killarna bara stirrade på mig när hon skrek det! jag ville bara skunka ner i jorden! sen gick vi äntligen in!vi hadde svenska med Åsa! vi fick läsa i våra böcker!sen hadde vi Tecknik med Inger så då fick vi ju gö något som man rör sej på!sen va det rast! jag va med på fotboll!

                                          Lag 1                                              Lag2
                                  Emmsey                                           Fanny
                                   Atti                                                      Hanna
                                   vassili                                               gustav
                                  antony                                              landry
                                   Rahmma!                                        Elias
                                                                                          hakim
                                                                                             eve
                                                                                         chassey!


sen gick vi in vi hadde musik han typ inget för hon skulle säga så mycket! 11.45 så hadde vi bild! vi typ skulle rita en fjäril! sen så hadde vi lunch typ klockan 12.20
det var typ nogon lasange! sen hadde vi rast igen jag spelade fot boll!
                                  

                              lag 1                                  lag2
                           gurra                                   fanny
                          vasse                                  evve
                           emmsey!                          elias
                            atti                                    hakim
                           macka                           matilda 
                       hanna                                  mattis
                                                                  landry
                                                                antony
                                                               lollo!


sen hadde vi typ v.o! sen så läste vi igen! jag läser en bok om tre tjejer som ska på en celley claud konsert! men konsären blir instäld och ellie blir besviken på claudi!   

jaja nog pratat om de! sen körde vi brenn boll! jag va i vasses o evves lag!


sen så åkte jag hem! hanna o jag va i dag vi togg ut nossarna i typ 3 timmar!

sen så körde vi kubb jag och hanna mot fippa!
fippa van 2 gånger! hehe!


jag o hanna har fikat me! sen åt vi middag nu ser vi på talang och det slutade nyss!

nu ser vi på nån film!
 



puss emmsey!          

Alla söta kommentarer

alla söta kommentarer!:

Vad kan en sån som du heta?:
Ska du kika in igen?

din e-mail<33 (Bara jag kan se den):

vad heter din blogg?:

vad var det du skulle säga?:

Trackback
RSS 2.0