tävling tävling! du kan vinna en länk till din blogg!!!!!!!!!!

tävling på g! du kan vinna en länk till din blogg!!!!!!!!!! gör så här!: du tipsar vad jag ska skriva om mera och vad du tycker om min blogg! så kmmenterar du det sen så kommer jag lotta tre stycken och dom som vinner får en länk till sin blogg på min blogg!!!!!!!!!!!



kram emmsey!

Alla söta kommentarer
Postat av: °•S O M M A R U N G A R N A•°

SV: Okej, kuligt! :D vi kan vara med! :)



Jag tycker att du bör ha mer bilder på typ dig och ditt liv liksom, kanske inte ta så många kläder i samma inlägg, utan kanske ta några kläder i olika inlägg, det är ju alltid kul med mycket uppdatering!

Jag har inte varit inne på din blogg så mycket ännu, men jag tycker att den verkar spännande ialf!! ;)

När avslutas tävlingen?? :D

KRAMAR PÅ DIG!

Follow emmyclothes 2009-04-28 @ 17:09:17
URL: http://sommarungarna.blogg.se/
Postat av: Filippa

Okej jag kan vara med. Jag tycker att du ska lägga in fler bilder och skriva mer om din vardag, men också om t.ex. Filmer.



Kram!

Follow emmyclothes 2009-05-01 @ 22:27:58
URL: http://badfiorna.blogg.se/

alla söta kommentarer!:

Vad kan en sån som du heta?:
Ska du kika in igen?

din e-mail<33 (Bara jag kan se den):

vad heter din blogg?:

vad var det du skulle säga?:

Trackback
RSS 2.0