okey okey en vanlig lista

hej hop! tenkte gö en ny lista med favv bloggar!!!!!!!!!!



  1 kenzas hon har en sljukt bra blogg! jag går in på den typ 26 gånger om dan!!!!!!!!!!!

2sommarungarna   deras blogg är en av mina favvisar!!!!!!!!!!!
3emelie       hon har en blogg som handlar om henne och shopping!!!!
4filiflippans det e min syrra det!!
5fem smultron! en skvaller blogg om kändisar!
6 emjofi en skvaller blogg om deras nära och kära oroa er inte alla gick med på det jag e inte hemsk som tycker den bloggen e bra!!!!!!



det var allt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



emmsey!! 

Alla söta kommentarer
Postat av: °•S O M M A R U N G A R N A•°

SV: Självklart kan vi prenumerera!! Säg till när du lagt till oss!! ;)

Och vet du hur glada vi blir att du gillar vår blogg, det är super kul att se!!

KRAMAR PÅ DIG SÖTIS!

Follow emmyclothes 2009-04-29 @ 19:01:36
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

alla söta kommentarer!:

Vad kan en sån som du heta?:
Ska du kika in igen?

din e-mail<33 (Bara jag kan se den):

vad heter din blogg?:

vad var det du skulle säga?:

Trackback
RSS 2.0