hejhej vad gör ni då?jag sitter hemma och slappar efter en lång dag!=P

hejhej vad gör ni då jag sitter och slappar efter en lång dag! jag har varit och fikat med yassan, kajsis åsa och matts, och mamma pappa och syrran såklart!
jag åt hallon tårta med mareng på!!!!!!=)
sen har jag haft ute kaninerna Piff var lite redd! men det fixade sig till slut!!!(ska lägga ut bilder på henne sen!)



knepp lista!:
'One three hill eller O.C: sep inte på nogon av dom serierna!
Ute- eller hemmakväll: utekväll, Absolut!!!=P
Salt eller sött: sött jag är en riktig gotte gris!!!!
Lyx eller budget: LYX!!!!!!
Sommar eller vinter:  just nu så blir det sommar!=P
När är du Född: på vintern!
Vad har du på dig en ledig dag hemma:det gamla vanliga:ett par gieanse och en t-tröja!
Favoritresturang: selmas!
Favoritfilm: sjukt många!
Drömväska: en lack-röd med mina initsialer!
Har du barn: nej gud jag är aldeles för ung!!!!=P
Födelseort: Falun!
Smeknamn: emmy, emsy, baby och emma!
Favoritfärg: rosa lila svart och seris!
Drömprins: de du!
Har du varit kär: ja absolut!
Favoritlåt: Hero!
Maträtt: räkor!!!!
Favoritresemål: KIna!
Favoritblomma: smörblomma!
Tycker inte om: krig och finnar!
Senaste sjukhusvistelse: när jag bröt tummen!
Favoritdricka: ojdå!
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: rosa!
Vad gör du när du är uttråkad: bloggar eller ritar!

Vän som bor längst från dig: en som bor i kina!
Vad retar du dig mest på: mobbning!
Läggdags: 9,00
Nagellack: illl rosa!
Husdjur: 3 kaniner!
Skostorlek: 36
Syskon: syrran!
Favorit pålägg:salt!
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: barn cancer-onden!
Vilket är det vackraste ordet: its me!
Bästa bok du läst: hemsökt-älska dig till döts!
Är du Internetberoende: nej!
Favoritparfym: upps!
Gillar du snö: jaaaaaaaaaaaaaaaaa!
När köpte du något åt dig själv sist: i dag!
Vilken är din bästa egenskap: jag kan sätta på mig halsband skelv utan att titta!!! jag skojja men det är sant, min bästa egenskap är vell att jag e så glad o fnittrig!
Senaste pojkvännen: pontus!
Vilken film såg du på bio senast: Bolt!
Senaste köpta skiva: melodi festivalen!
Favoritgodis: oj jag gillar choklad med nötter i!
Studier eller jobb: jag går i skolan!
Bästa kompis: atti fanny noor rahma och PW!
Innerstad eller liten ort: liten ort,inte direkt new yourk!
modernt eller gamalt:modernt!






kram EMMY

Alla söta kommentarer
Postat av: Filippa

Vem är V då?



Ha det bra! Kul lista förresten.

Follow emmyclothes 2009-04-10 @ 18:16:29
URL: http://filiflippan.blogg.se/

alla söta kommentarer!:

Vad kan en sån som du heta?:
Ska du kika in igen?

din e-mail<33 (Bara jag kan se den):

vad heter din blogg?:

vad var det du skulle säga?:

Trackback
RSS 2.0