hejhej! har vart o badat!

hejhej i dag har vi vart o badat med skolan! ska ju gö flåsets grejsa måjs där!!! det var ass kul! jag hoppade från stora trampolinen!=P det fint väder tils det började regna!
såhär såg det ut när vi gick hem! så uselt väder jag hadde helldre stanat på badhuset!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MIN FREDAG!
vad har ni gort i dag då? jag komm till skolan och spelade fotboll!
 jaa sedan så gick vi in,
 vi hadde matte jag gorde några sidor!(har fått läxa till hälgen!) sen så hadde vi svenska vi skulle skriva lite fackta grejer!!! jaa sen körde vi fotboll!(igen)   sen så gick vi in och då så var det svenska! vi skulle läsa böcker!jag läser en som heter Vampyrens med hjälpare!!!  sen så hadde vi so. sen så åt vi mat det var fisk gratäng ! fy, blä vad äkligt!!!!! vad kommer sen jo vi ska ut och gå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=)=P=)(= ja sen gick vi till bad huset! det var i alla fal kul!
jag o atti hoppade från trapolinen! det var grymt coolt!!!!! sen så gick vi hem och så  satte jag mig o bloggade!!!!!!!


kram emmsey!!

Alla söta kommentarer

alla söta kommentarer!:

Vad kan en sån som du heta?:
Ska du kika in igen?

din e-mail<33 (Bara jag kan se den):

vad heter din blogg?:

vad var det du skulle säga?:

Trackback
RSS 2.0